indexpic

indexpic

18. 2. 2011

Style



The Pastels ako tanečná skupina majú svoj štýl oblečenia, ktoré nosia na vystúpenia, ale aj v bežnom živote. Vychádza prevažne z hip-hopového a streetwearového štýlu. Tu môžete vidieť, čo nosia najviac a kde sa to dá kúpiť.


Baseballové bundy URBAN CLASSICS

Bundy, ktoré mali na sebe The Pastels na ich semifinálovom vystúpení v Česko Slovensko Má Talent, nájdete na online hip hopovom shope queens.cz. V ponuke majú dámske baseballové bundy Urban Classics, ktoré si môžete objednať už od 51 EUR (1224 CZK) a pánske tu sú samozrejme tiež v cene od 59 EUR (1416 CZK). Stačí si len vybrať vašu obľúbenú farbu. Nájdete ich aj na slovenskej stránke shop.reprezent.sk za 45 EUR (1080 CZK).


Šiltovky NEW ERA
Vo finále ČSMT a tiež aj na iných akciách sa objavili so šiltovkami s nápisom NY alebo LA, tieto sú z kolekcie NEW ERA a nájdete ich na stránke shopu rooftop.sk, kde sa dajú objednať za cenu 35 EUR (840 CZK).


Bundy NIKE WINDRUNNER

Najnovšie sa objavujú na svojich vystúpeniach v športových bundách Nike model Windrunner, ktorý má mnoho farebných kombinácií. Niektoré z nich si môžete objednať na stránke queens.cz v cene od 85 EUR (2040 CZK).


Tenisky NIKE VANDAL HIGH
Počas príprav a samotného vystúpenia na slávnostnom odovzdávaní českých filmových cien Český Lev 2010 tancovali The Pastels v teniskách značky Nike model Vandal High white / varsity red, ktorý si môžete objednať v online shope queens.cz za 93 EUR (2 190 CZK).



Tenisky NIKE HYPERFUSE
Športová značka Nike prišla na trh s novým prevratným druhom tenisiek, kde použili k stmeleniu materiálov tavenie namiesto švou, a tenisky sú ľahšie a odolnejšie. Tento model zvaný Hyperfuse sa bude u nás predávať len v limitovanej edícii a zoženiete ho na stránke slovenského online shopu rooftop.sk a v Čechách na ikonikstore.cz za 150 EUR (3590 CZK).



Nohavice Pull and Bear

Tisíce ľudí sa stále pýtalo odkiaľ sú tie nohavice so zníženým sedom, ktoré Pastelky preslávili už počas talentovej show ČSMT, no konečne nám to prezradili, kúpili ich v obchode značky Pull and Bear, bohužiaľ to bola kolekcia roku 2010,takže nevieme či je ešte možné ich niekde zohnať, každopádne aspoň už viete, kde hľadať.



Nohavice s nízkym sedom Sewologylab

Chalani z The Pastels sa na nedávnej akcii Miss Slovensko 2012 objavili v nových coolových nohaviciach. A pre všetkých záujemcov o to, kde ich zohnali stačí, keď si kliknete na stránku značky Sewologylab.


Jeansové bundy design by Peter Fekete

Nová súčasť šatníka Pasteliek budú tieto jedinečné farebné jeansové bundy, ktoré im vyhotovil šikovný Peter Fekete.


TATTOOS
 


Každý z nás má niekedy pocit, že isté udalosti zo života by si rád zvečnil na pamiatku vo forme tetovania, aj chalani z The Pastels majú svoje telo ozdobené rôznymi motívmi. Ak ste si to na nich náhodou doteraz nevšimli, tak si pozrite nasledujúce obrázky.


LEGO LASS


TONY


„Moje tetovania beriem ako spomienky, veci ktoré ma charakterizujú a ktoré mám rád. Viem, že som ešte mladý, no snažím sa žiť tak aby som sa nemusel hanbiť za to, kým som. Ja som šťastný, že tetovanie mám. Stalo sa mojou súčasťou a neviem si bez neho sám seba predstaviť.“ 
Viac o tom, čo znamená tetovanie pre Tonyho si môžete prečítať na viktormugli.blog.com.


DANTER



ONDRO



„Tetoval ma Mišo, veľmi šikovný týpek, som spokojný. Mám kladný vzťah ku kerkám, k týmto najviac. Veľmi sa mi nepáčia tie veľké, bezvýznamné, biletárske fľaky. Sú na ňom dve tváre, ktoré v živote znázorňujem aj ja. Je to moja náladovosť a trošku schizofrénia v ľahšom zmysle slova.“
Viac o Ondrovom tetovaní nájdete na aktuality.sk  a fotky v albume na oficiálnom FB The Pastels.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára